Forum Wszystko dla wszystkicho wszystkim Strona G│ˇwna Wszystko dla wszystkicho wszystkim
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

konserwa jest zamkni─Öta, komisarz zamyka,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko dla wszystkicho wszystkim Strona G│ˇwna -> Powitania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 1:32, 09 Kwi 2014    Temat postu: konserwa jest zamkni─Öta, komisarz zamyka,

3 lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po zmianie rozmiaru na prawid┼éowy, stanik nagle znieruchomia┼é. Witam wszystkich odwiedzaj─ůcych ten w─ůtek!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie tak, chocia┼╝ ne jest moim numerem jeden
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wydaje mi sie ze duzo zalezy od pielegnacji włosów i sposobu odzywiania. [link widoczny dla zalogowanych] eeech co ta kasa z ludzi robi czasem...
Do Eriska: Dzi─Öki wielkie za odpowied┼║! A co ja b─Öd─Ö wi─Öcej pisa─ç. i jesli nie przestanie bolec moze zglosic sie do lekarza co wy myslicie? -dlaczego wybralam akurat taki kierunek studiow [link widoczny dla zalogowanych]
-natamycyna (20 tabletek) ok 30 zl Witam. waga 79,0 kg Thomas 26 GRATULACJE!!!!!!!!! -sol morska witajcie wszystkiego mo┼╝na dosypywa─ç 2-3 ┼éy┼╝ki, lub nawet wi─Öcej, w zale┼╝no┼Ťci od potrzeb.
Ten temat już się przewijał przez grupę.
zamienic na 60 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do Zastal Z.G to ─Ĺpiewa Shate bodajze ale tytulu nie znam
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam,
hej
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcę się podobać przede wszystkim sobie i przyszłemu mężowi...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam pytanie.Moje dziecko ma 1 rok i 4 miesiace i by┼éo od urodzenia przeleczone na tokso oczna wrodzona.Jak wychodzilismy z CZD ma┼éy mia┼é IgG 198 od 5 stycznia nie bierze lek├│w .Teraz chodzimy do zakaznego na wolska i dzis odebra┼éam wyniki IgG ponad 200. [link widoczny dla zalogowanych] to s─ů g┼éupoty, tylko statystyki
Pozdrawiam Radze poprosic kogos nawet na Londynku - do dokooptowania sie do juz wynajetego domu, pokoju. Ale my┼Ťl─Ö, ┼╝e za jaki┼Ť czas wr├│c─Ö na Atkinsa - jedzenie jest tu bardziej urozmaicone, a tam praktycznie samo chude mi─Öso i jajka. Witam! S─ů chyba mniej wi─Öcej grubo┼Ťci palca (a nawet mniejsze)..skoro palec wejdzie to tabletka nie?? [link widoczny dla zalogowanych]
czy to w tym salonie peggy sage ten artur Czy z wami te┼╝ tak si─Ö dzieje mam nadzieje ze m├│j przypadek nie jest odosobniony? x i ta: Dorota Macie jakie┼Ť dolegliwo┼Ťci inne?Przepraszam, ┼╝e tak pytam ale kiedy┼Ť pisa┼éam tutaj kilka wiadomo┼Ťci te┼╝ mia┼éam problem z prolatyn─ů i tarczyc─ů i uda┼éo si─Ö po po 5 miesi─ůcach leczeniach (a 3 latach stara┼ä) zobaczy┼éam dwie kreski. niebawem ruszamy z kartami klienta
Moim zdaniem bardzo dobr─ů ofert─Ö kurs├│w ma Diamond Cosmetics.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja też sie nad tym zastanawiałam, ale póki co nadal tu jestem.
[link widoczny dla zalogowanych]
please wie ktos?

albo tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nic sie cz┼éowiek nie dowie jak sam nie wychodzi,podgl─ůdnie,pods┼éucha,hehehe...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dlatego ┼╝eby miec dziecko !!!!! [link widoczny dla zalogowanych] dla mnie ta kwestia jest jasna jak 2x2
pisz jak tam sie maj─ů twoje plany zwiazane z tym wieczorem, no i kiedy masz wesele, tzn.b─Ödziesz ┼Ťwiadkiem a jesli chirurg nie pomaga to idzcie do innego jakegos co jest naprawde lekarzem a nie ukonczyl medycyne po znajomosci!! M├│j ginekolog twierdzi,┼╝e przez pierwsze 2tyg.ci─ů┼╝y(czyli ten okres,w kt├│rym Ty jeszcze o niej nie wiesz)mo┼╝na bra─ç Bromergon. !!!!!!!Dok┼éadnie to samo oferuj─ů wczasy , turnusy odchudzaj─ůce kt├│re oferuj─ůrewelacyjne odchudzanie. prosze [link widoczny dla zalogowanych]
Groszek jak tam palenie?-rzucilas?Ja palilam 11 lat a odkad przyjechalam tutaj ,nie pale.Czasami jest bardzo ciezko ale da sie przezyc.Sproboj! Ja nie biore az tak d┼éugo ┼╝eby juz by┼éy jakies stutki uboczne o jakich czyta sie w ulotce, ale wiele spraw mnie nurtuje odno┼Ťnie tego leku. Czu po tym ta grudka b─Ödzie o wiele wi─Öksza albo co┼Ť si─Ö zacznie dzia─ç...? 3.Po sprzeda┼╝y kontaktuje si─Ö z Komitentem i wyp┼éacaj─ůc mu nale┼╝no┼Ť─ç wystawiam dokument ÔÇ×KASA WYDA tak┼╝e w na samokopiuj─ůcym formularzu gdzie wpisuj─Ö ca┼é─ů kwot─Ö, za kt├│r─ů dokona┼éam sprzeda┼╝y np. Albo jak ju┼╝ je to jakie┼Ť mi─Ösko, u mojej to dzia┼éa, np. On nigdy za turkami nie przepadal, ale jako jedyny syn musial posluchac woli ojca i matki. szczepie┼ä Mam totalny m─Ötlik w g┼éowie.
Witam poszukuj─Ö polskiego lekarza kt├│ry poprowadzi moj─ů ci─ů┼╝─Ö kiepsko u mnie z niemieckim wiec szukam kogo┼Ť kto mowi po polsku pomocy !Q!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

yo.ja tak jak wy mam krecony busz na glowie.nie przywiazuje uwagi do firm kosmetykow wiec nie moge wam polecic zadnego produktu ale powiem wam co robie ze mam zadowalajacy mnie efekt.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak na marginesie - zastanawiam si─Ö czy mu nie powiedzie─ç?
ja też od niedawna posługuję się internetem !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A wiec cwiczac uda nie spalisz tluszczu na udach tylko wszedzie po trochu i tak samo cwiczac brzuszki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałabym aktualne informacje na temat tego salonu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[28.05] 20:25 kratka [link widoczny dla zalogowanych] Dlatego moja noga wi─Öcej tam nie postanie.
Kiedy za oknem szaro i smutno u mnie w pokoju zawsze jest s┼éonecznie. No mo┼╝e wypr├│buje grzyby Alba nie wysz┼éa nawet ┼║le W aptece mo┼╝na kupi─ç p┼éyn do lewatywy ju┼╝ z aplikatorem czy to nie jest lepszy spos├│b ni┼╝ przygotowywanie wody z cytryn─ů i wlew gruszk─ů? [link widoczny dla zalogowanych]
lekarz przepisa┼é mi nospe bo te bole sa normalne chyba ze bedzie krwawienie wtedy szybko do lekarza. Przypadkiem wesz┼éam na ta stronke i tak sie sk┼éada ┼╝e ja tez mam na nodze aparat Ilizarowa. Zg┼éosi┼éam anestezjologowi - zwi─Ökszy┼é dawk─Ö znieczulenia i by┼éo ok. A jak pisa┼éa┼Ť o spaniu w ci─ů┼╝y, to jakby siebie widzia┼éa. Agnieszka Maci─ůg. w moim przypadku za ma┼éy fragment mojej blizny, ale my┼Ťl─Ö ┼╝e warto spr├│bowa─ç, przynajmniej b─Öd─Ö mie─ç pewno┼Ť─ç ┼╝e zrobi┼éam wszystko co w mojej mocy. To zupelnie rozne firmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jest wspanialy naprawde jestem zadowolona.
Nawet jesli pracuja, to gdyby mialy sie utrzymac wylacznie ze swojej pensji, to zylyby baardzo skromniutko, bo to nie tajemnica, ze kobiety we Wloszech wiele nie zarabiaja.
Potem zmienilam zdanie.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko dla wszystkicho wszystkim Strona G│ˇwna -> Powitania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin