Forum Wszystko dla wszystkicho wszystkim Strona G│ˇwna Wszystko dla wszystkicho wszystkim
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Mam pytanko.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko dla wszystkicho wszystkim Strona G│ˇwna -> Powitania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 9:13, 09 Kwi 2014    Temat postu: Mam pytanko.

generalnie dostałam tylko masc (clotrinazolium czy jakos tak) doraznie na swedzenie, i potem mam sobie kupic feminella vagiC - jak czytalam to sa globulki dopochwowe przywracajace wlasciwe ph w pochwie..
[link widoczny dla zalogowanych]
Rzecz jasna wszystko z g┼éow─ů - jak kto┼Ť uwa┼╝a, ┼╝e musi si─Ö nawodni─ç - niech pije do woli. Ale posz┼éam do Przychodni tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i jeszce duzo innych, trudno sie zdecydowac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To dopiero ta┼Ťma i maszynka do zarabiania kasy. [link widoczny dla zalogowanych] no i 4 dzien zaliczony .
Dlatego moja np.moja kuzynka, ktora jest w takim wieku o jaki pytasz ( bo mi jeszcze daleko do 40) wyglada o 15-17 lat mlodziej i lepiej i zupelnie inaczej niz Calista F, ktora ktos podal jak mlody typ! Chc─Ö si─Ö w tym tygodniu wybra─ç na strzy┼╝enie i farb─Ö. Cze┼Ť─ç zawsze chcialam powi─Ökszy─ç sobie usta, ale bardzo si─Ö ba┼éam, ┼╝e b─Öd─ů wygl─ůda─ç sztucznie. teraz jade na lerivonie- pierwszy tydzien byl super zwalil mnie z nog ale po czasei znow to samo.jedyne na co mi pomoga to to, ze wstajac po pustej nocy nie trzese sie jak osika. To zabieg wykonywany specjalistycznym sprz─Ötem, kt├│ry emituje fale o r├│┼╝nej cz─Östotliwo┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych]
od kilku dobrych miesi─Öcy staramy si─Ö o dzieci─ůtko, a tu nic jestem chyba ju┼╝ uzale┼╝niona od kupowania test├│w ci─ů┼╝owych..... zacz─Ö┼éam si─Ö odchudza─ç, cho─ç wcale nie mia┼éam ku temu powod├│w - przez g┼éupot─Ö doprowadzi┼éam tylko do tego, ┼╝e zamiast wa┼╝y─ç teraz wymarzone 60kg, wa┼╝─Ö pewnie ze 78kg w niedziel─Ö mia┼éam ma┼éy kryzys... Po 3-cie nawil┼╝anie jak najbardziej tak, a do tego nale┼╝y pi─ç du┼╝o wody, poniewa┼╝ kwas hialuronowy ci─ůgnie wod─Ö z organizmu. Woda pozwala pracowac wszystkim mi─Ö┼Ťniom bez obci─ů┼╝ania ko┼Ťci i staw├│w i to jest najwi─Öksze b┼éogos┼éawie┼ästwo aquarobiku Wystarczy, ┼╝e przejrzysz album klasowy sprzed lat, oboj─Ötnie czy by┼éa to podstaw├│wka czy gimnazjum, ludzie z powa┼╝nym tr─ůdzikiem to mniejszo┼Ť─ç. uzupe┼énia─ç materia┼é - wszystko mo┼╝na pogodzi─ç (chyba,┼╝e w gr─Ö wchodz─ů jakie┼Ť kosmiczne odleg┼éo┼Ťci...).Druga sprawa :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Opr├│cz tego u┼╝ywam balsamu do kr─Öconych w┼éos├│w Nivea, zwyk┼éej pianki i od czasu do czasu robi─Ö sobie maseczke nawil┼╝aj─ůc─ů do w┼éos├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]

to ja wiem co dla
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje w┼éosy to co┼Ť w stylu :
[link widoczny dla zalogowanych]
, ja jako┼Ť czuj─Ö , ┼╝e dla mnie ju┼╝ za p├│┼║no......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem co wy m├│wicie [link widoczny dla zalogowanych] a spodnie,jak spodnie...
Wlasnie blondynki ich starsznie kreca. hello czy moze byc cos nie tak? Wczoraj spadek tylko o 0,1 kg! bo jest praktycznie niemozliwe odizolowac sie od jedzenia. [link widoczny dla zalogowanych]
mi kazala os ktora przekluwala przemywac spirytusem, zeby wysuszyc rane. byliby doskonali lecz wad im zabrak┼éo kiedy us┼éysza┼éam ┼╝e zgin─ů┼é w wypadku drogowym by┼éo mi strasznie smutno, taki fajny facet... Matrix Pieczenie czuje przez pierwsze 5 min a pozniej juz spoko. To ona powiedzia┼éa, ┼╝e jestem niepe┼énioletnia i mama ma sobie si─ůsc za parawanem. Chemia w jedzeniu, chlor z wody, r├│┼╝ne toksyny i leki kt├│re na codzie┼ä wprowadzamy do organizmu skutecznie niszcz─ů nasz─ů po┼╝yteczn─ů flor─Ö bakteryjn─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
1)zostalo ono zawarte przez m─Ö┼╝czyn─Ö, ktory nie ukonczyl lat 18, lub kobiete ktora nie ukonczyla lat 16, lub ukonczyla 16 lat ale malzenstwo zawarla bez zgody sadu- uniewaznienia molze zadac kazdy z malzonkow, jednak nie wtedy gdy przepisany wiek zostal osiagniety
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
On wytnie Ci kawwalek paznokcia i troszke wlasnie miesa i paznokiec nie bedzie Ci juz pozniej wrastal
[link widoczny dla zalogowanych]
Reserved???
[link widoczny dla zalogowanych]

Pocz─ůtkowo mia┼éam malowa─ç si─Ö u p.
[link widoczny dla zalogowanych]
monday academy zaprasza na szkolenie u założyciela Akademii Macieja Wróblewskiego już 21 kwietnia 2013r.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No. [link widoczny dla zalogowanych] nad tematem kr─ů┼╝y┼éam ju┼╝ kilka miesi─Öcy, w necie wyczyta┼éam chyba wszystko co mo┼╝liwe...
Szukam tam pracy i mieszkania, ewentualnie pokoju, w kt├│rym mog┼éabym zatrzyma─ç si─Ö z ch┼éopakiem na pewien czas. Utwardzanie -┼╗elowanie naturalnych paznokci oczywiscie nie chodzi mi o obuwie dzieciece Kt├│ra z was rodzi┼éa na Zamenhofa w Bia┼éymstoku? Rzeczywi┼Ťcie ta tematyka to tak naprawd─Ö morze..... [link widoczny dla zalogowanych]
w┼éosy o wiele inne sie zrobi─ů. by┼éoby cudownie! Witajcie! po pierwszym lekko czulam miesnie. kole┼╝anka chodzi do binetics i jest bardzo zadowolona!! Budz─Ö si─Ö o 4 rano wypocz─Öta, pe┼éna energii i ch─Öci do ┼╝ycia. A szczeg├│lnie gdy takie male┼ästwo ma tendencj─Ö do ulewania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miałam jeden kupon groupon który tam wykorzystałam (robiłam mikrodermabrazję, peelingi migdałowe i zabiegi nawilżajace).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ropa juz spory czas temu odeszla.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie staniczek tylko staniczydło albo staniczysko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no nie wiem, macie jakas rade na to ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy to normalne, czy powinnam si─Ö niepokoi─ç?
tak sobie teraz rozmy┼Ťlam o tym dniu kiedy wzi─Ö┼éam pierwszy raz L.
Wyszed┼é mi ciemny br─ůz z prze┼Ťwitami zieleni, a raczej khaki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz go kochasz, a za 10 lat, jak ju┼╝ zabierze Ci wszystko- m┼éodo┼Ť─ç, ambicje, mo┼╝liwo┼Ť─ç macierzy┼ästwa??? [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Na nic sie komu┼Ť zda przestawienie z niezdrowego na zdrowe, je┼╝eli nie jest to swiadoma decyzja, a u was niestety nie jest, robicie to przez przymus lub dlatego, bo macie przekonanie, ┼╝e tak jest zdrowo. Maj─ů sw├│j styl i klas─Ö i po┼é─ůczone s─ů z dobr─ů jako┼Ťci─ů. jak wyzej - i cwicze juz 18 dzien! 24 i dzi┼Ť tj 25 zauwa┼╝y┼éam ┼Ťluz z blador├│┼╝owymi smugami krwi. fiber glass g┼é├│wnie stosuje si─Ö w gabinecie do naprawy uszkodzonej p┼éytki paznokcia, np do z┼éamanych, p─Öknietych paznokci [link widoczny dla zalogowanych]
W┼éa┼Ťnie o wyciszenie nadaktywnego m├│zgu chodzi. oraz buziaki dla Kasie┼äki23 za ten topik Bylam w tym salonie na Mlynskiej kilka miesiecy temu.Wyszlam z niego naprawde zadowolona chociaz moj portfel lzejszy byl o 70 zl...kosmetykow nie zalowali, wloski swietnie wygladaly, naprawde fachowe ciecie. Ja to zrobi┼éam w domu. cebula jest dobra na w┼éosy. Czyta┼éam ┼╝e co niekt├│ra ma problem z wk┼éadaniem tego wi─Öc ja proponuj─Ö po prostu nie moczy─ç zadnej tabletki bo to bez sensu jaka┼Ť papka tylko po prostu wod─ů namoczy─ç pochw─Ö i palec kt├│rym to wk┼éadacie, najlepiej zaraz po kompieli i problemu ┼╝adnego nie b─Ödzie. no, wiele sie nie dowiedzialam, ale lepszy rydz niz nic
Ja juz mam okolo 50 stopni zgiecia - 3 tydzien po zdjeciu aparatu...
a pozatym co za idiota przepisal Ci te hormony?jesli maja takie działanie to znaczy ze sa zle dobrane....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kochana, tak jak ktos juz to wczesniej powiedzial, z praca w wakacje moze byc krucho.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A kto ci kaze czytac?


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko dla wszystkicho wszystkim Strona G│ˇwna -> Powitania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin